
La Caixa, que impulsa l'esdeveniment, ha destacat l'impacte cultural, econòmic i social del festival ja que, a més de crear "300 llocs de treball directe i generar 20 milions d'euros", aquest any ha impulsat un concert solidari a favor de la Creu Roja, amb la col·laboració d'Ainhoa Arteta, per adquirir una nova ambulància medicalitzada per a la zona, segons ha explicat el director adjunt de l'entitat, Jaume Giró.
Entre les novetats d'aquesta edició també destaca la col·laboració del Celler de Can Roca al restaurant del Festival i el Cap Roig Mini, una programació infantil que, durant tres dies consecutius, va esgotar les entrades per als concerts i actuacions dels personatges del Club Súper3.
El president d'Edicions Musicals Clipper's, Juli Guiu, que organitza el festival, ha assegurat que el percentatge d'assistència ha superat totes les expectatives amb un "èxit de públic sense precedents que corrobora la idea de Cap Roig de crear un cartell en el qual primi sobre tot el nivell d'excel·lència".
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada