dimecres, 24 d’agost del 2011

Descarrega el rap de Valtonyc

Ja està disponible la primera maqueta de Valtonyc amb el seu rap completament en mallorquí. Açò diu d'ell mateix al seu myspace. Podeu descarregar el disc al final de l'article. Música tant dolça com punxant arribada d'unes illes que necessiten seguir cridant justicia. Una demostració de que amb mel es cacen més abelles.
Vaig néixer un 18 desembre 1993 en un poble de Mallorca anomenat Sa Pobla. Sempre m'ha cridat l'atenció la poesia, "Marcos Ana o Charles Bukowski" són alguns dels que posen aquest toc d'inspiració en el meu quadern. No recordo quan vaig descobrir la cultura Hip-Hop, no recordo quan vaig veure el primer grafitti, ni al primer b-boy, ni quan vaig escoltar el primer beatbox, o quina va ser la primera cançó de rap que va entrar pels meus oides ... però si recordo el primer pressentiment amb el rap. Allà per l'any 2005/2006 va arribar a les meves mans una maqueta a través d'un familiar, tractava de dos nois que parlaven de la veritat sobre la vida, injustícies, casos familiars, egocentrisme... etc, aquest grup era "2 Litros" i sí, en aquesta edat era el que a mi em influïa o el que més em cridava l'atenció. Tampoc record perquè vaig començar a escriure, no pretenc enganar a ningú i tampoc m'inventaré una història. Vaig començar a escriure perquè de petit m'agradava la poesia, i em donava bé escriure ... així que el 2009 vaig començar a fer poesia sobre ritmes, influenciant en els sentiments i les sensacions, d'aquest mateix pal.
El mateix any vaig començar a gravar la meva primera maketa titulada "Desde el papel" (En castellà) que va veure la llum el març del 2010 obtenint milers de descàrregues. Després d'això toca passar pàgina, i ara estic escrivint el meu pròxim treball que el dedico a presos polítics, a la lluita pels drets, la llengua i per una república, exposo els meus ideals marxistes i un nou canvi en mi. He trepitjat diversos escenaris de diferents pobles com per exemple "Sineu, Inca, Sa Pobla, Alcúdia, Pollença, Palma", també he tocat per les diverses capitals dels "països catalans" com per exemple: València, Barcelona, Aragò... i també festivals com "Calvià Creaction 2009" "Creaction Women" "Creaction 2011" "Acampallengua 2009" "Acampallengua 2011" i molt més. Actualment dedico una part del meu temps lliure a la poesia improvisada en mallorquí, i així movent-me per diferents llocs de les Illes Balears, oferint poesia.
Per descarregar el seu primer disc, punxa ací.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada