dissabte, 3 de desembre del 2011

Descarrega la discografia del xirimiter Emili Someño

Llotjacultural S.L. "els xirimiters de Castelló de la Ribera" és l'Emili Someño i el que ell representa. L'empresa naix per a ofertar tot el que té que vore amb la tradició festivalera valenciana, Són també una companyia de teatre, una productora discogràfica, una empresa de representació artística, etc... per a més informació visita la secció espectacles de la web. "En certa mesura m'he fusionat amb el vostre poble. Tinc darrer meu milers d'actuacions fetes, milers de kilòmetres fets, milers de anècdotes viscudes, milers de gents i amistats conegudes, i sé que no sóc el millor. Crec que toque amb el cor de la mateixa manera que senc el poble al meu cor. El meu desig i la meua pretenció és el de continuar tocant i fent festa a tots el pobles valencians fins el darrer dels meus dies".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada