Del 6 al 8 de maig Vila-seca acollirà la dotzena edició de la Fira de Música al Carrer (FiM), una cita amb 42 grups confirmats, entre els quals La Iaia, Pau Vallvé, Mazoni, Litoral, Inspira, Very Pomelo, Èric Fuentes & El Mal i Love Of Lesbian Dj's. Sortegem una nit d'hotel per a dues persones perquè pugueu veure'ls en directe. Si vols que sigui teva, ha arribat l'hora de ser creatiu...
"Amplifica els teus sentis" és l'eslògan de l'edició d'enguany de la Fira. Volem que siguis creatiu i ens proposis un eslògan diferent, impactant i atractiu. Qui sap, potser a més de guanyar la nit d'hotel el teu eslògan pot encapçalar la propera edició de la Fira... Tens fins al dilluns 18 d'abril per pensar la teva proposta. Per tal de participar al concurs, cal que enviïs un correu electrònic a l'adreça concurs@enderrock.cat amb les teves dades personals (nom, cognoms, telèfon i adreça electrònica) i la teva proposta d'eslògan.
El dia 18 d'abril es tancarà la convocatòria i el jurat decidirà quina és la més fresca, ràpida i creativa. El participant cedeix legalment i de manera gratuïta la seva proposta d’eslògan, però s’eximeix l’organització d’haver-lo d'utilitzar en futures campanyes tot i que hagi estat guanyador. Només s'acceptarà una proposta per persona. L’organització es posarà en contacte amb el guanyador per correu electrònic i l’eslògan guanyador es farà públic abans del dimecres 27 d'abril.
"Amplifica els teus sentis" és l'eslògan de l'edició d'enguany de la Fira. Volem que siguis creatiu i ens proposis un eslògan diferent, impactant i atractiu. Qui sap, potser a més de guanyar la nit d'hotel el teu eslògan pot encapçalar la propera edició de la Fira... Tens fins al dilluns 18 d'abril per pensar la teva proposta. Per tal de participar al concurs, cal que enviïs un correu electrònic a l'adreça concurs@enderrock.cat amb les teves dades personals (nom, cognoms, telèfon i adreça electrònica) i la teva proposta d'eslògan.
El dia 18 d'abril es tancarà la convocatòria i el jurat decidirà quina és la més fresca, ràpida i creativa. El participant cedeix legalment i de manera gratuïta la seva proposta d’eslògan, però s’eximeix l’organització d’haver-lo d'utilitzar en futures campanyes tot i que hagi estat guanyador. Només s'acceptarà una proposta per persona. L’organització es posarà en contacte amb el guanyador per correu electrònic i l’eslògan guanyador es farà públic abans del dimecres 27 d'abril.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada